Place Category:
Екипът на счетоводна кантора „Куента План“ ООД извършва фирмено счетоводно обслужване от 1999г. Кантората е представлявана от дипломиран бакалавър по „Счетоводство“. Посредством 16 годишната си практика сме получили доверието на нашите клиенти, които работят с нас от началото, а други са станали наши клиенти в последствие. Всеки клиент получава нужното внимание и коректно обслужване. Добрите резултати са гарантирани от договор, който допринася за изрядното изпълнение на поставените задачи и индивидуално отношение.
Защо нас ?
Доказано е твърдението, че при наличие на по-малко от 600 документа е по-рентабилно да бъде нает външен изпълнител на счетоводната дейност, вместо да бъде назначен служител на тази длъжност. Част от предимствата, които получавате, в случай че ни се доверите са:
- Осигурявате си нужното време за развитие на Вашия бизнес.
- Не се налага следене и пропуск на нормативни срокове.
- Не влагате парични средства в скъпоструващ софтуерен продукт.
- Не увеличавате разходите си за поддръжка на още едно работно място.
А същевременно имате възможността да получавате компетентна помощ във финансово-счетоводната сфера, винаги когато имате необходимост.
Счетоводна кантора „Куента План“ ООД Ви предоставя условия, които са изцяло съобразени с Вашата дейност и етап от развитие на дейността Ви. Ще окажем съдействие за успешното развитие на бизнеса и ще откликнем във всеки един момент, в който имате въпрос, за който се колебаете.
Услуги:
Пълно счетоводно обслужване:
– Изготвяне на счетоводна политика.
– Оперативно водене и приключване на счетоводната отчетност
– Осчетоводяване на първични счетоводни документи
– Изготвяне на вторични счетоводни документи
– Изготвяне на справки-декларации по ЗДСС и данни на магнитен носител
– Предоставяне на справки-декларация по ЗДДС и данни на магнитен носител в данъчна служба.
– Водене на склад.
– Амортизационни планове за дълготрайни материални активи
– Начисляване и изготвяне на нужните платежни документи за разплащания с бюджета.
– Обработка на данните с Бизнес Навигатор.
– Обмяна на информация по електронен път.
– Осчетоводяване на платежни документи от банкови институции.
– Регистрация и деристрация на самоосигуряващи се лица.
Личен състав и ТРЗ;
– Изготвяне на правилник за вътрешния трудов ред.
– Подготвяне на длъжности характеристики.
– Съставяне на ведомости за заплати.
– Представителство посредством електронен подпис.
– Изготвяне на трудови договори, регистрирането им, заповеди за прекратяване на трудови договори и допълнителни споразумения. Граждански договори и служебни бележки.
– Изчисляване на болнични и отпуски.
– Попълване на трудови и осигурителни книжки, заверка и осигурителен стаж.
– Текущо въвеждане на информация за осигурените лица в персоналния регистър на НОИ.
Годишно счетоводно приключване:
– Изготвяне на междинни и годишни финансови отчети.
– Обявяване на годишни финансови отчети в Агенция по вписванията.
– Изготвяне на годишни данъчни декларации по ЗОДФЛ и ЗКПО
– Изготвяне и обявяване на годишни статистически форми за НСИ.
Счетоводни консултации:
Счетоводните консултации са безплатни в случай на сключен договор за счетоводно обслужване.
Всякакъв вид консултации, свързани с регистрацията на фирма, счетоводни услуги, ДДС, изготвяне на договори, назначаване на персонал, легално оптимизиране на данъците, изменения на законовата и нормативната база.
Административни услуги:
– Калкулиране на дължимите данъци.
– Подаване на документи към различни институции.
– Издаване на актуални състояния.
– Издаване на документи за наличие или липса на данъчни задължения.
– Представителство пред държавни инстанции.
– Консултация за задължително изискуеми от инспекцията по труда книги, заповеди, регистри и др.
КОНТАКТИ
Адрес: гр. София, жк. Младост 1А, бул. Александър Малинов 23
Тел.: 0888701970; 0877120050
e-mail: cuenta@abv.bgNo Records Found
Sorry, no records were found. Please adjust your search criteria and try again.
Google Map Not Loaded
Sorry, unable to load Google Maps API.